‘Ens hem acostumat a complicar-nos la vida i a cercar-hi solucions.’ Així és com defineix
Jaume Gomà l’experiència de cinc anys al capdavant d’
Ulabox,
un supermercat sense cap botiga a peu de carrer i amb un gran magatzem a
Mercabarna que va activar amb dos companys més el 20 de setembre de
2010. ‘Vam néixer amb un somni a l’horitzó: fer la vida més fàcil als
clients amb la tecnologia i en el món dels supermercats’, explica Gomà,
el portal del qual distribueix per tot el país productes que es poden
trobar en un supermercat, com els d’alimentació i articles més freqüents
de la llar, però també en un hipermercat, com els de parafarmàcia, de
nadons… I, a l’àrea de Barcelona, proposen també producte fresc: ‘Fa
cinc anys ens deien que era impossible; fa un any, quan vam començar a
distribuir-ne, ens qualificaven de boigs; i ara, més d’un 50% dels
clients ens en demana. Hem demostrat que si hi ha una bona oferta, la
demanda existeix i la gent pot canviar d’hàbits.’ Cinc anys d’innovació,
de desafiaments, de consolidació i també de col·laboració amb la botiga
tradicional: ‘No entenem el comerç electrònic com el que elimina el
tradicional, sinó que volem integrar-lo en la xarxa d’Ulabox, que les
botigues de tota la vida s’aprofitin de la nostra finestra per a
introduir els seus productes especialitzats.’
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada