‘Ens hem acostumat a complicar-nos la vida i a cercar-hi solucions.’ Així és com defineix 
Jaume Gomà l’experiència de cinc anys al capdavant d’
Ulabox,
 un supermercat sense cap botiga a peu de carrer i amb un gran magatzem a
 Mercabarna que va activar amb dos companys més el 20 de setembre de 
2010. ‘Vam néixer amb un somni a l’horitzó: fer la vida més fàcil als 
clients amb la tecnologia i en el món dels supermercats’, explica Gomà, 
el portal del qual distribueix per tot el país productes que es poden 
trobar en un supermercat, com els d’alimentació i articles més freqüents
 de la llar, però també en un hipermercat, com els de parafarmàcia, de 
nadons… I, a l’àrea de Barcelona, proposen també producte fresc: ‘Fa 
cinc anys ens deien que era impossible; fa un any, quan vam començar a 
distribuir-ne, ens qualificaven de boigs; i ara, més d’un 50% dels 
clients ens en demana. Hem demostrat que si hi ha una bona oferta, la 
demanda existeix i la gent pot canviar d’hàbits.’ Cinc anys d’innovació,
 de desafiaments, de consolidació i també de col·laboració amb la botiga
 tradicional: ‘No entenem el comerç electrònic com el que elimina el 
tradicional, sinó que volem integrar-lo en la xarxa d’Ulabox, que les 
botigues de tota la vida s’aprofitin de la nostra finestra per a 
introduir els seus productes especialitzats.’
      
           
      
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada